top of page

Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną Portalu stolicaruchu.pl

 

Niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, zwany dalej Regulaminem, określa zasady korzystania z portalu internetowego działającego pod adresem stolicaruchu.pl oraz sekcji Stolica Ruchu aplikacji mobilnej Fit by Wix.:

I. Definicje
 

  1. Usługodawca lub Stolica Ruchu – Stolica Ruchu sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Elektronowa 2, 03-219 Warszawa, Polska, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000986900, NIP: 5242947823, REGON: 522813644.

  2. Studio Ordona5 – studio treningowe, prowadzone przez Stolicę Ruchu pod adresem ul. Ordona 5E, lokal U1B, 01-237 Warszawa. 

  3. Portal – platforma informatyczna, działająca pod adresem stolicaruchu.pl, prowadzona przez Usługodawcę, umożliwiająca Klientowi korzystanie z Usługi.

  4. Aplikacja – sekcja Stolica Ruchu aplikacji pod nazwą Fit by Wix instalowana na urządzenia mobilne (wielofunkcyjne urządzenia przenośne z dostępem do Internetu, integrujące w sobie funkcje komputera i/lub telefonu komórkowego), którą Usługodawca udostępnia Klientowi, umożliwiająca współpracę z Portalem w celu korzystania z Usługi. 

  5. Klienci – osoby, które dokonały rejestracji konta klienta w Portalu.

  6. Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pomocą Portalu oraz Aplikacji, polegającą na prowadzeniu konta klienta.

  7. Umowa - umowa subskrypcyjna na czas nieokreślony, zawarta przez Subskrybenta ze Stolicą Ruchu, uprawniająca Subskrybenta do zamawiania i nabywania usług świadczonych przez Stolicę Ruchu, dostępnych dla Subskrybenta zgodnie z wybranym Planem Subskrypcyjnym.

  8. Subskrybent – osoba, która zawarła Umowę ze Stolicą Ruchu.

  9. Plany Subskrypcyjne – warianty określające zakres usług dostępnych dla Subskrybenta, opisane w Ofercie i Cenniku dostępnym na stronie stolicaruchu.pl/cennik.

 

II. Przedmiot i rozpoczęcie świadczenia Usługi

  1. Za pomocą konta klienta prowadzonego przez Usługodawcę na rzecz Klienta w ramach Usługi Klient może:
    a) kontaktować się z Usługodawcą;
    b) korzystać z planów treningowych wykupionych na podstawie Umowy;
    c) rezerwować usługi Stolicy Ruchu na podstawie Umowy;
    d) dokonywać płatności za usługi świadczone przez Usługodawcę jako podmiot prowadzący Studio Ordona5;
    e) uczestniczyć w treningach online wykupionych na podstawie Umowy.

  2. Umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną zostaje zawarta poprzez dokonanie przez Klienta rejestracji konta klienta w Portalu. 

  3. Rejestracji konta klienta dokonuje się poprzez wypełniania formularza dostępnego w Portalu w sekcji “Zarejestruj się”  i akceptację warunków niniejszego regulaminu oraz Regulaminu Świadczenia Usług Stolicy Ruchu Sp. z o.o. Informacje podane przez Klienta podczas rejestracji Konta powinny być zgodne z prawdą.

  4. Brak przekazania przez Klienta wymaganych danych i wyrażenia wymaganych zgód uniemożliwi rejestrację konta klienta, świadczenie Usługi i zawarcie Umowy. 

  5. Usługa jest dostępna jedynie dla Klientów i jest świadczona przez Usługodawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  6. Prowadzenie konta klienta przez Usługodawcę jest bezpłatne. Konto klienta może zostać usunięte przez Usługodawcę gdy Klient nie zdecyduje się na zawarcie Umowy lub po upływie okresu obowiązywania Umowy.

  7. Warunki zawarcia i rozwiązania Umowy określa Regulamin Świadczenia Usług Stolicy Ruchu Sp. z o.o. dostępny na stronie stolicaruchu.pl/regulamin oraz w Studio Ordona5.

  8. Usługodawca może zawiesić świadczenie Usługi z powodu konieczności usunięcia awarii Portalu lub Aplikacji lub wykonania prac serwisowych. 

  9. Klient może  w każdym czasie zrezygnować z korzystania z Usługi, bez podania przyczyny, poprzez usunięcie konta klienta. Usunięcie konta klienta będzie stanowić podstawę wypowiedzenia Umowy.
     

 

III. Warunki korzystania z Usługi
 

  1. Aby korzystać z Usługi Klient powinien posiadać:
    a) urządzenie multimedialne (np. komputer, smartfon, tablet) z dostępem do sieci Internet na powyższym urządzeniu, wyposażone w aktualną wersję przeglądarki internetowej:
    - dla komputerów: Google Chrome (wersja 92 i wyższe), Safari for Mac (wersja 14 i wyższe), Microsoft Edge (wersja 100 i wyższe) , Firefox (wersja 91 i wyższe),
    - dla urządzeń mobilnych: Google Chrome for Android, Google Chrome for iPhone, Safari (iPhone 7 i wyższe),​
    - dla tabletów: Google Chrome, Safari dla systemów operacyjnych iOS (wersja 12 i wyższe) lub Android (wersja 9 i wyższe);
    b) adres e-mail, za pomocą którego Klient może odbierać i wysyłać wiadomości poczty elektronicznej oraz polski numeru telefonu komórkowego, za pomocą którego Klient może odbierać i wysyłać wiadomości SMS.

  2. W Portalu oraz w Aplikacji mogą być wykorzystywane następujące technologie: Java, JavaScript, Macromedia Flash, XML, PHP, DHTML, cookies, HTML, CSS, mogą być również zamieszczane dokumenty PDF, których otwarcie wymaga zainstalowanej odpowiedniej aplikacji do ich podglądu, przy czym Usługodawca zaleca program Adobe® Reader, który można pobrać ze strony www.adobe.com.

  3. Połączenie z Portalem odbywa się z wykorzystaniem protokołu SSL.

  4. W zależności od prędkości przesyłania danych, jakości przesyłu danych oraz jakości i parametrów urządzenia multimedialnego Klienta mogą nastąpić czasowe lub trwałe przerwy w dostępności do Usługi, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie do Usług wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych, systemów telekomunikacyjnych i systemów zasilania będących poza kontrolą Usługodawcy lub przerw w działaniu operatorów zapewniających transmisję danych.

  5. Klient jest uprawniony do korzystania z Portalu i Aplikacji oraz wszelkich informacji otrzymanych w ramach Usługi wyłącznie na własny użytek i do celów niekomercyjnych. 

  6. Zakazane jest podejmowanie wszelkich działań mogących wywołać zakłócenia w działaniu Portalu lub Aplikacji. 

  7. Klient korzystając z Usługi zobowiązany jest nie dostarczać i nie publikować treści o charakterze bezprawnym, przez co rozumie się między innymi zakaz podawania danych osobowych osób trzecich bez ich zgody. 

  8. Klient zobowiązany jest do korzystania z Usługi w sposób zgodny z niniejszym regulaminem, prawem, zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych osób trzecich oraz uzasadnionych interesów Usługodawcy. Zakazane jest rozpowszechnianie niemoralnych, obraźliwych lub ksenofobicznych treści, korzystanie z portalu celem promocji lub reklamy własnych usług bądź towarów.

  9. W razie naruszenia przez Klienta prawa lub niniejszego regulaminu Usługodawca wezwie Klienta do zaprzestania naruszeń, a jeżeli wezwanie to pozostanie bezskuteczne, Usługodawca zastrzega sobie prawo do przerwania świadczenia Usługi i wypowiedzenia Umowy.

  10. Bez pisemnej, pod rygorem nieważności, zgody Usługodawcy Klient nie może przenieść praw lub obowiązków wynikających z zawartej z Usługodawcą umowy na osobę trzecią.


 

IV. Własność intelektualna

 

  1. Wszelkie treści udostępnione Klientowi w Portalu lub Aplikacji i będące elementem Usługi oraz wszelkie materiały przekazane Klientowi w ramach Usługi, w jakiejkolwiek formie, chronione są prawami autorskimi przysługującymi Usługodawcy lub stanowią przedmiot ochrony prawa własności przemysłowej. Bez uprzedniej pisemnej, pod rygorem nieważności, zgody Usługodawcy żadne treści udostępnione Klientowi przez Usługodawcę (teksty, grafiki, logotypy, ikony, prezentacje, obrazy, zdjęcia, pliki audio, wideo, pliki z danymi, programy oraz wszelkie inne dane) nie mogą być kopiowane, publikowane, rozpowszechniane, modyfikowanie, opracowywane, w całości lub w części.

  2. Zawarcie Umowy oraz świadczenie przez Usługodawcę Usług nie skutkuje przeniesieniem na Klienta prawa własności ani żadnych praw własności intelektualnej do jakiejkolwiek części Portalu, Aplikacji lub treści udostępnionych w ramach Usługi. 

  3. Klient nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treść, strukturę, formę, grafikę lub mechanizm działania Portalu lub Aplikacji.


 

V. Zagrożenia związane z korzystaniem z sieci Internet

 

  1. Usługodawca ostrzega Klienta, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania lub modyfikowana danych Klienta przez osoby nieuprawnione.

  2. Do potencjalnych zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet należą:
    a) złośliwe oprogramowanie, wirusy, oprogramowanie szpiegujące;
    b) niechciane i niezamawiane wiadomości elektroniczne;
    c) wyłudzanie poufnych informacji przez podszywanie się pod osobę godną zaufania, osobę bliską lub funkcjonariuszy państwowych lub instytucje;
    d) włamania do systemu teleinformatycznego.

  3. Aby przeciwdziałać w/w zagrożeniom należy:
    a) posiadać w urządzeniach w których korzysta się z Internetu włączoną zaporę sieciową (ang. firewall) i aktualne oprogramowanie antywirusowe oraz przeprowadzać okresowe skanowanie urządzeń za pomocą programów antywirusowych;
    b) używać oryginalnych systemów operacyjnych i innego oprogramowania oraz dokonywać ich bieżących aktualizacji; 
    c) nie otwierać wiadomości i załączników od nieznanego nadawcy, przy czym należy weryfikować rzeczywisty adres z jakiego wiadomość została nadana; 
    d) zapoznawać się z opisami i zasadami działania instalowanych aplikacji;
    e) chronić urządzenia i pliki poprzez stosowanie haseł, kodów pin lub innych zabezpieczeń przed uruchomieniem i odczytem, takich jak odcisk palca, wzór graficzny;
    f) chronić przed dostępem osób nieuprawnionych dane używane do identyfikacji i logowania do systemów informatycznych, takie jak: loginy, hasła, karty kodów, kody sms. W sytuacji, w której doszło do pozyskania przez osoby nieuprawnione danych używanych do identyfikacji i logowania do systemów informatycznych należy jak najszybciej poinformować o tym podmiot świadczący usługi drogą elektroniczną oraz zmienić dane służące do identyfikacji i logowania.

  4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia przez Klienta informacji umożliwiających jego identyfikację w Portalu lub Aplikacji osobom nieuprawnionym.


 

VI. Dane osobowe

 

  1. Administratorem danych osobowych jest Usługodawca

  2. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie stolicaruchu.pl/polityka oraz w Studiu Ordona5.

 

 

VII. Reklamacje

 

  1. Reklamacje dotyczące Usługi należy składać na adres e-mail: stolica@stolicaruchu.com lub pisemnie listem poleconym na adres Usługodawcy wskazany w pkt I niniejszego regulaminu.

  2. W reklamacji należy podać dane umożliwiające identyfikację osoby zgłaszającej reklamację, to jest jej imię i nazwisko oraz dane kontaktowe umożliwiające udzielenie odpowiedzi na reklamację, to jest adres do korespondencji lub adres e-mail, a także opis problemu związanego z Usługą.

  3.  Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 30 dni od dnia otrzymania kompletnej reklamacji (tj. zawierającej wszystkie dane wskazane w pkt. 2 powyżej).

 

 

VIII. Postanowienia końcowe

 

  1. Obsługą płatności elektronicznych zajmuje się operator zewnętrzny wskazany na stronie stolicaruchu.pl.

  2. Korzystanie z wybranej usługi płatniczej oznacza, że Klient zapoznał się i zaakceptował odpowiednie regulaminy i warunki świadczenia usług przez danego operatora zewnętrznego.  

  3. Usługodawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny uznaje się:
    a) potrzebę wprowadzenia zmian w ofercie Usługodawcy w tym w szczególności zmian w zakresie funkcjonalności Usługi, zmian w zakresie identyfikacji Klienta, metod płatności, wymagań technicznych warunkujących dostęp do Usługi,
    b) potrzebę zmian uzasadnioną względami bezpieczeństwa osób lub mienia,
    c) potrzebę  usprawnienia procesu obsługi klienta lub podniesienia jakości świadczonych usług, 
    d) zmianę obowiązujących przepisów,
    konieczność wprowadzenia zmian wynikających z decyzji administracyjnej uprawnionego organu lub wyroku Sądu. 

  4. Zmiany niniejszego regulaminu wymagają wypowiedzenia wskazującego treść proponowanych zmian i datę ich wejścia w życie, dokonywanego za pośrednictwem poczty elektronicznej, w sposób umożliwiający wydrukowanie oraz zapisanie korespondencji. Nowa treść regulaminu będzie również dostępna na stronie staolicaruchu.pl/regulamin-online oraz w Studio Ordona5.

  5. Wypowiedzenie powinno nastąpić co najmniej na miesiąc przed planowaną datą wejścia w życie zmian regulaminu, chyba, że konieczność zmian wynika ze względów bezpieczeństwa, zmiany obowiązujących przepisów, decyzji administracyjnej lub wyroku sądowego. 

  6. W razie zmiany regulaminu Klient ma prawo do rozwiązania Umowy oraz umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną bez zachowania okresu wypowiedzenia poprzez złożenie na piśmie lub mailowo stosownego oświadczenia woli ze wskazaniem zmiany niniejszego regulaminu jako przyczyny rozwiązania umowy. Klient może zrezygnować z korzystania z Usługi poprzez usunięcie konta klienta.

  7. Termin na złożenie oświadczenia woli o rozwiązaniu umowy na skutek zmiany niniejszego regulaminu wynosi 14 dni od wypowiedzenia dotychczasowych postanowień regulaminu. 

  8. Dalsze korzystanie z Usługi po wejściu w życie zmian niniejszego regulaminu uważa się za akceptację zmienionej treści regulaminu.

  9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy polskiego prawa.

  10. Klient zobowiązany jest uaktualniać swoje dane kontaktowe w koncie klienta, jeżeli ulegną one zmianie.  

  11. W razie sporu Klient, jako konsument, może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Listę organizacji uprawnionych do pozasądowego rozstrzygania sporów udostępnia Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na stronie: polubowne.uokik.gov.pl.

  12. Niniejszy regulamin dostępny jest w Studio Ordona5 oraz na stronie stolicaruchu.pl/regulamin-online.

bottom of page